Як організувати роботу з обдарованими дітьми так, щоб підготовка до конкурсу розпочиналася не за місяць до його початку, а тривала протягом року і мала спрогнозований та цілеспрямований характер?
Як навчити дітей бути активними учасниками навчально-виховного процесу, а програмовий матеріал зробити привабливим для учнів? Що робити учителю в умовах звичайної загальноосвітньої школи для того, щоб процес навчання по-справжньому захоплював?
На ці питання шукали відповідь учасники ІІ засідання Школи педагогічної майстерності за результатами ХVІІ Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика, що відбулося на базі ЗОШ№8. Колеги ділилися власним досвідом у питаннях організації роботи з розвитку обдарованості й творчих здібностей молодших школярів. «Від того якими будуть випускники початкової школи, залежить успіх школи у подальшому. Якщо вони не мають міцних знань, змінити ситуацію у старших класах дуже важко» – переконана Ірина Іванівна Савчук, директор школи. Вона наголосила, про особливу увагу до того, що відбувається у початковій школі, особливо, у час її реформування.
Олена Федорівна Сидорова, заступник директора з НВР школи, ознайомила присутніх з організаційно-педагогічними умовами створення творчого освітньо-виховного середовища, а вчитель початкових класів Алла Борисівна Дзьоник, поділилася досвідом роботи вчителів початкових класів ЗОШ №8 та розповіла про результати дослідження освітнього середовища в школі. Цікавою була педагогічна експрес-інформація Майї Романівни Воронки, учителя початкових класів, про інноваційні моделі гармонізації учнів молодшого шкільного віку «Безстресовість і комфортність навчання з «ПізнеЗнайкою». Практична робота учнів у 4 класі на позаурочному занятті з української мови на тему «Іменник» дійсно довела, що освітнє середовище, в якому вони перебувають, є розвивальним.
Про організацію дослідно-експериментальної роботи розповідала Анастасія Юріївна Донська, учитель початкових класів. Вона презентувала модель використання в початкових класах освітніх електронних ресурсів на комп’ютерних пристроях різного формат-фактору з метою покращення та підтримки навчально-виховного процесу. Прикладом були педагогічні ігри «Розумники», які на серпневій конференції вчителів міста презентувала Косик В.М.,начальник відділу цифрової освіти, фінансової грамотності та навичок підприємництва Інституту модернізації змісту освіти. Присутні мали змогу виконувати навчальні завдання в форматі педагогічних електронних ігор з української мови «Розумники» (Smart kids). Методичні коментарі про результати ХVІІ Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика, що відбувся 19 листопада 2016, дали змогу ознайомитися зі змістом та характером практичних завдань з української мови, а найголовніше, проаналізувати типові помилки допущені дітьми під час виконання роботи. Зачитані кращі творчі завдання.
Джерело: osvitacv.com