Домашнє завдання з Української мови та літератури на час корантину

Українська мова.

Для 5-А

(Мамбетова О.В.)  с. 116-120 . вивчити правила , впр.215

(Окйай Х.М.)  с. 119-120. вивчити правила , впр.215

Для 5-Б

с. 116-120 . вивчити правила , впр. 210, 211, 212, 215

Для 6-А

с. 94-99,  вивчити правила , впр. 200,202,205,207. скласти діалог на тему ” У бібліотеці”

Для 6-Б

с. 94-95,  вивчити правила , впр. 200 ;  скласти діалог на тему ” У бібліотеці” , ”  Про можливості інтернету”( 5-6 реплік не враховуючи етикетних форм) ; ст. 96-99 вич. правила ,впр. 202,205,207.

Для 7-А

с. 92-96. вивчити правила , впр. 176, 179, 182, 183,185.

Для 7-Б

с. 95, с. 97-99 вивчити правила , впр. 184, 191.

Для 8-х

§ 19, с.66 (опрацювати правило),  впр.1,2,3

§ 20 , с. 70(опрацювати правило),  впр.1,2,3,4,5.

Для 9-х 

с.95-98 повторити ; с. 110-119 вивчити правила , впр. 177-185

Для 10

Повторити конспект ЗНО від початку ; Повторити лексичне значення слова .Виконати тести за посиланням .

Для 11 

Повторити конспект про відокремлені члени речення , вставні слова, звернення. Виконати тести за посиланням .

Українська література.

Для 5-х

Читати Галина Малин  ” Надзвичайні пригоди Алі в країні Недогодії”

Для 6-А

с. 50-55 Леся Українка , короткі відомості про письменницю. ” Як дитиною бувало “; Зробити ідейно-художній аналіз  події “Мрії”, ” Як дитиною бувало “.

Для 6-Б

Дочитати твір “Джури козака Швайки”. Написати характеристику образів твору.

с. 50-51 біографія Лесі Українки , аналіз віршів ” Як дитиною бувало “; “Мрії”, вивчити на пам ять вірш ” Як дитиною бувало “.

Для 7-А

Читати “Гуси-лебеді  летять” М. Стельмаха ; с. 110-140 . Скласти цитатну характеристику Михайлика, мами.

Для 7-Б

Скласти “Карту персонажа” Михайлика, діда ,батьків Люби із повісті “Гуси-лебеді  летять” ; Виписати художні засоби із тексту (епітети, метафора,  порівняння …..) ; Написати твір про щасливі моменти свого життя (1-1,5 ст)

Для 8 

с. 60 законспектувати в зошит ; с. 61-63 (опрацювати) Виписати в зошит що таке громадянська лірика.

С. 64-65 (опрацювати)  Зробити ідейно-художній аналіз вірша “Васильки” В. Сосюри.

Виписати визначення – Пейзажна лірика,  – інтимна лірика.

с. 67 дати відповіді на запитання.

Для 9-х

Прочитати “Наталка Полтавка” І. Котляревського , Написати твір ” Чи можна вважати соціальну нерівність вічною проблемою ?” ( за зразком ЗНО)

Для 10

Зробити ідейно-художній аналіз віршів І. Франка “Чого являєшся …..” Ой ти дівчино з горіха зерня”

Прочитати І. Франка “Легенда про вічне життя” , “Мойсей”.

Для 11

Повторити відомості про творчість М. Хвильового , Остапа Вишні, Ю. Яновського.

Прочитати “Мина Мазайло” М. Куліша

Підготувати тези про сатиричне викриття бездуховності обивателів ,що  зрікаються своєї мови , культури, родового коріння.

Comments are closed.