Українська мова.
Для 5-А
(Мамбетова О.В.) с. 116-120 . вивчити правила , впр.215
(Окйай Х.М.) с. 119-120. вивчити правила , впр.215
Для 5-Б
с. 116-120 . вивчити правила , впр. 210, 211, 212, 215
Для 6-А
с. 94-99, вивчити правила , впр. 200,202,205,207. скласти діалог на тему ” У бібліотеці”
Для 6-Б
с. 94-95, вивчити правила , впр. 200 ; скласти діалог на тему ” У бібліотеці” , ” Про можливості інтернету”( 5-6 реплік не враховуючи етикетних форм) ; ст. 96-99 вич. правила ,впр. 202,205,207.
Для 7-А
с. 92-96. вивчити правила , впр. 176, 179, 182, 183,185.
Для 7-Б
с. 95, с. 97-99 вивчити правила , впр. 184, 191.
Для 8-х
§ 19, с.66 (опрацювати правило), впр.1,2,3
§ 20 , с. 70(опрацювати правило), впр.1,2,3,4,5.
Для 9-х
с.95-98 повторити ; с. 110-119 вивчити правила , впр. 177-185
Для 10
Повторити конспект ЗНО від початку ; Повторити лексичне значення слова .Виконати тести за посиланням .
Для 11
Повторити конспект про відокремлені члени речення , вставні слова, звернення. Виконати тести за посиланням .
Українська література.
Для 5-х
Читати Галина Малин ” Надзвичайні пригоди Алі в країні Недогодії”
Для 6-А
с. 50-55 Леся Українка , короткі відомості про письменницю. ” Як дитиною бувало “; Зробити ідейно-художній аналіз події “Мрії”, ” Як дитиною бувало “.
Для 6-Б
Дочитати твір “Джури козака Швайки”. Написати характеристику образів твору.
с. 50-51 біографія Лесі Українки , аналіз віршів ” Як дитиною бувало “; “Мрії”, вивчити на пам ять вірш ” Як дитиною бувало “.
Для 7-А
Читати “Гуси-лебеді летять” М. Стельмаха ; с. 110-140 . Скласти цитатну характеристику Михайлика, мами.
Для 7-Б
Скласти “Карту персонажа” Михайлика, діда ,батьків Люби із повісті “Гуси-лебеді летять” ; Виписати художні засоби із тексту (епітети, метафора, порівняння …..) ; Написати твір про щасливі моменти свого життя (1-1,5 ст)
Для 8
с. 60 законспектувати в зошит ; с. 61-63 (опрацювати) Виписати в зошит що таке громадянська лірика.
С. 64-65 (опрацювати) Зробити ідейно-художній аналіз вірша “Васильки” В. Сосюри.
Виписати визначення – Пейзажна лірика, – інтимна лірика.
с. 67 дати відповіді на запитання.
Для 9-х
Прочитати “Наталка Полтавка” І. Котляревського , Написати твір ” Чи можна вважати соціальну нерівність вічною проблемою ?” ( за зразком ЗНО)
Для 10
Зробити ідейно-художній аналіз віршів І. Франка “Чого являєшся …..” Ой ти дівчино з горіха зерня”
Прочитати І. Франка “Легенда про вічне життя” , “Мойсей”.
Для 11
Повторити відомості про творчість М. Хвильового , Остапа Вишні, Ю. Яновського.
Прочитати “Мина Мазайло” М. Куліша
Підготувати тези про сатиричне викриття бездуховності обивателів ,що зрікаються своєї мови , культури, родового коріння.